کارشناس فرهنگی دانشگاه بیرجند جوان برتر استان شد

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۲ کد : ۲۷۱۹۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۵۱
حجت الاسلام محمد چهکندی، کارشناس فرهنگی دانشگاه بیرجند با توجه به رزومه و سوابق تخصصی در حوزه فعالیت های اجتماعی، در جشنواره "جوانان برتر ایران زمین" به عنوان جوان برتر استان خراسان جنوبی انتخاب شد.
کارشناس فرهنگی دانشگاه بیرجند جوان برتر استان شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، حجت الاسلام محمد چهکندی، کارشناس فرهنگی دانشگاه بیرجند و منتخب جشنواره جوان برتر ایران زمین در استان خراسان جنوبی در مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی دانشگاه به توضیح چگونگی انتخاب جوانان برتر استان پرداخت و گفت: در این جشنواره دستگاه‌های اجرایی در 10 حوزه تخصصی پنج نفر از برترین‌ها را معرفی کردند و در مجموع از بین ۱۱۵ نفر براساس داوری‌های انجام شده در هر بخش تخصصی سه نفر به عنوان برگزیده استانی معرفی گردیدند.
در متن لوح تقدیر اهدایی از سوی استاندار خراسان جنوبی به  حجت الاسلام چهکندی، آمده است: جوانان در هر کشوری یک نهال بالنده و محور حرکت به سوی پیشرفت هستند. ایران عزیز هم برای رسیدن به آینده‌ای روشن، چشم به تلاش جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی دارد و با فروغ آنان استقلال ایران رشدی صد چندان می‌یابد. بی‌تردید جوانانی که با وجود فراز و نشیب‌های فراوان در مسیر پیشرفت کشور قدم برداشته‌اند شایسته تقدیر و تشکر هستند. لذا جهت ارج نهادن به این سرزمین جشنواره برتر ایران زمین در استان با «شعار جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» و با هدف شناسایی جوانان مستعد و توانمند برگزار و در این راستا انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان جوان برتر استان در «موضوع تخصصی فعال اجتماعی» تبریک گفته و از تلاش شما قدردانی می‌شود. امید است با پرچمداری شما جوانان، شاهد به اهتراز درآمدن پرچم ایران عزیزمان بر قله پیشرفت باشیم، در پایان توقیف توفیقات روزافزون شما را در خدمت به ایران اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم.
حجت الاسلام محمد چهکندی، دارای تحصیلات سطح ۳ حوزه است و در سال 1396 توفیق حضور به عنوان مدافع حرم را در کارنامه دارد.
فعال جهاد تبیین، فعال حوزه رسانه، عضو فعال هلال احمر از سال 1392، کنشگر فرهنگی و اجتماعی استان، مدیر امر به معروف و نهی از منکر ناحیه بسیج سپاه بیرجند از ۹۶ تا 99، حضور در ۱۵ اردوی جهادی مناطق محروم، حضور در ۱۵ اردوی راهیان نور دانشجویی و دانش آموزی، شناسایی و جمع آوری کمک برای بیش از ۲۰ نیازمند غیر تحت پوشش مناطق محروم، طراحی و اجرای بیش از ۳۰ برنامه بزرگ فرهنگی و اجتماعی در سطح استان، کارآفرینی در حوزه طراحی و تولید پوشاک اسلامی(ترگل)، طراح گرافیک و تدوینگر، ایده پرداز حوزه فرهنگی و اجتماعی، مسئول گروه جهادی فعالان حجاب و عفاف، هنرمند در رشته کالیگرافی و کتیبه نگاری، راوی سیره شهدا و عضو کمیته راویان استان و مسئول مجمع وارثون(جامعه فعالان مردمی جهاد و شهادت) خراسان جنوبی بخش دیگری از سوابق اجرایی و فرهنگی ایشان است.
شایان ذکر است؛ در بخش کشوری جشنواره ملی جوانان برتر ایران زمین، نگارسادات معصوم زاده، دانشجوی مقطع دکتری زبان و ادبیات فارسی (گرایش ادبیات غنایی) در بخش ادبیات و شعر  حائز رتبه اول شد و به عنوان 10 نفر برگزیده کشور معرفی گردید.

آخرین ویرایش۲۱ اسفند ۱۴۰۲