انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی مکانیک

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۸ کد : ۲۷۲۹۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۹۴
طی ابلاغی از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه، دکتر مهدی نصرآبادی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک، به مدت دو سال، به عنوان مدیر گروه آموزشی مهندسی مکانیک منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی مکانیک

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی رئیس دانشگاه آمده است؛ نظر به مراتب تعهد ، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی و با تشّکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شما، بـه مـوجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشی، به  مدت دو سال به سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی مکانیک منصوب می‌شوید. مقتضی است ضـمن مطالعه دقیق سـند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین نامه‌ جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشگاه بر اساس شرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سند چشم انداز و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و  فعالیت اعضای هیأت علمی اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر نصرآبادی مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی مکانیک ـ تبدیل انرژی سال 1388 از کالج دابلین (University College Dublin) دریافت کرد.

آخرین ویرایش۱۵ فروردین ۱۴۰۳