با حضور دکتر قنبری نشست هم اندیشی ویژه دفاع مقدس برگزار شد

۰۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۱ کد : ۱۰۰۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۴۲

نشست هم اندیشی دفاع مقدس با حضور دکتر قنبری  روز دوشنبه 7 مهرماه و بصورت مجازی برگزار شد. به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در این نشست که  توسط بسیج اساتید و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد، جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاههای خراسان جنوبی حضور داشتند. 
دکتر دیانی، رئیس بسیج اساتید استان در ابتدای این جلسه ضمن بیان رشادتهای یادگاران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: علیرغم تمامی حمایتهایی که توسط غرب و آمریکا به ارتش عراق می‌شد، ایران اسلامی پیروز این میدان بود و این جز با رشادتهای نام آوران دفاع مقدس ممکن نبود. 
در ادامه این نشست علمی، دکتر زنگوئی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سخنانی به از جان گذشتگی هایی که توسط رزمندگان صورت می‌گرفت، اشاره کرد. وی در ادامه ضمن بیان علل پیروزی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، افزود: امروز در دانشگاههای سطح دنیا و در کلاسهای درس نظامی در خصوص علل موفقیت رزمندگان ما در آن دوران بحث می‌شود و این قطعاً جز با ازخودگذشتگی، شجاعت و دلدادگی رزمندگان اسلام میسر نبود. 
دکتر قنبری، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن بررسی و ذکر دلایل پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ با عراق، خاطر نشان کرد: ما یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم و این به دلیل همدلی بود که بین رزمندگان وجود داشت.
وی در ادامه ضمن بیان فتح خرمشهر و مجموعه عملیاتی که در هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان انجام شد گفت: این پیروزی ها و رشادت‌ها موجب افزایش هویت ملی و دینی ما شد و امروز این پیروزی را مدیون خون پاک شهداء هستیم.
گفتنی است این نشست هم اندیشی حدود دو ساعت بطول انجامید.

آخرین ویرایش۰۹ مهر ۱۳۹۹