راه‌اندازی سایت کالج دانشگاه

سایت کالج دانشگاه بیرجند راه‌اندازی شد.
۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۷ کد : ۱۰۰۶۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۸۶
راه‌اندازی سایت کالج دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر کلاته‌بجدی مسئول راه‌اندازی کالج دانشگاه در مصاحبه تلفنی با روابط عمومی دانشگاه گفت: با راه‌اندازی سایت و کالج دانشگاه بیرجند متقاضیان می‌توانند در دوره‌های کوتاه مدت مهارتی شرکت کنند.
وی افزود: با ارائه آموزش‌های آنلاین و کسب مهارت‌های اشتغالی این کالج (مرکز دوره‌های آموزشی) در آینده نزدیک به بزرگترین دانشکده دانشگاه تبدیل خواهد شد.
دکتر کلاته‌بجدی با اعلام اینکه بخش‌هایی از پردیس شهدا به کالج اختصاص داده شده است اضافه کرد:  با مشارکت همکاران و گروه‌های آموزشی در برنامه‌های کالج به تثبیت جایگاه دانشگاه در بازار دوره‌های کوتاه مدت و مهارتی و کسب درآمد و افزایش توان اشتغالپذیری دانشجویان کمک خواهد شد. وی با برشمردن دامنه فعالیت‌های کالج و دوره‌های آموزشی ارائه شده گفت: اساسنامه و آیین‌نامه اجرایی کالج نیز به زودی در هیات رئیسه مطرح و مصوب خواهد شد.
وی افزود: یکی از اولین برنامه‌های کالج برگزاری آزمون زبان اختصاصی دانشگاه در ماه جاری است و مرکز زبان و ترجمه نیز به زودی برنامه‌های خود را اعلام خواهد کرد.
مسئول راه‌اندازی کالج دانشگاه بیرجند در ادامه از تلاش این مرکز برای برگزاری تمامی دوره‌های آزاد جهت بهره‌مندی عموم متقاضیان و دانشجویان دانشگاه‌ها با تدریس اساتید و متخصصان شرکتهای صنعتی و سازمانها خبر داد و افزود: تمامی مقاطع دانشگاه می‌توانند از دوره‌های آموزشی این مرکز استفاده نمایند.

جهت ورود به سایت کالج دانشگاه بیرجند کلیک کنید.

آخرین ویرایش۱۴ مهر ۱۳۹۹