کسب رتبه شایسته تقدیر دانشگاه بیرجند در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۱ کد : ۲۶۵۲۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۷۲
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس فرهنگستان علوم، صبح روز شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲، به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد. انجمن علمی هنر اسلامی با حضور دکتر آرزو پایدارفرد و الناز ابراهیمی در بخش نشریه این جشنواره موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شد.
کسب رتبه شایسته تقدیر دانشگاه بیرجند در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت  که با حضور 400 دانشجو از 70 دانشگاه سراسر کشور برگزار شد، از دانشگاه بیرجند ۱۷ اثر به بخش نهایی جشنواره راه یافت که از آثار راه یافته، انجمن علمی هنر اسلامی(دکتر آرزو پایدارفرد و الناز ابراهیمی) در بخش نشریه موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شد.
شایان ذکر است؛ دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در آخرین روز شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، در بازدیدی که بیش از 5 ساعت به طول انجامید از غرفه‌های انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور مستقر در سالن تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی بازدید کردند.
وزیر علوم در این بازدید با اعضای انجمن‌های علمی در غرفه‌های مختلف صحبت کرد و با دستاوردهای آنها آشنا شد، همچنین دانشجویان عضو انجمن‌های علمی مشکلات خود را با وزیر علوم مطرح کردند.

 

آخرین ویرایش۰۹ دی ۱۴۰۲