جلسه شرکت‌های دانش بنیان، اساتید و مدیران هسته‌های کارآفرینی دانشگاه با مدیر عامل شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۶۵۶۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۱۳
جلسه شرکت‌های دانش بنیان، اساتید و مدیران هسته‌های کارآفرینی دانشگاه با حضور مهندس نوید نجات بخش، مدیر عامل شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان، بعدازظهر چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند برگزار گردید.
جلسه شرکت‌های دانش بنیان، اساتید و مدیران هسته‌های کارآفرینی دانشگاه با مدیر عامل شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه دکتر اکبری، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط جامعه و صنعت دانشگاه، به حضور گرم مجموعه بهیار صنعت سپاهان پرداخت و از برپایی نمایشگاه و استقبال خوب دانشجویان و بازدیدکنندگان تشکر نمود و اظهار کرد که دانشگاه بیرجند در حال حاضر از حضور 64 واحد نوآور و فناور مستقر در زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه برخوردار است .و ی ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از تجربیات شرکت های موفقی همچون بهیار صنعت سپاهان مجموعه شرکت های دانشگاه نیز مسیر رشد را به خوبی و سرعت پیش ببرند.
سپس مهندس نجات بخش به تاریخچه شرکت بهیار صنعت سپاهان پرداخت و به مسیر توسعه شرکت اشاره کرد.
وی به شروع فعالیت این شرکت در سال 1378 با طراحی و ساخت برانکارد اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون با تولید تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور، از جمله دستگاه‌های تصویری پزشکی و شتابدهنده خطی، همواره رو به جلو حرکت کرد‌ه‌ است. وی از برنامه های شرکت در راستای تولید هواپیما صحبت کر و به تکنیک‌های موفقیت در مواجهه با چالش‌ها نیز اشاره کرد. در انتها، ایشان ابراز امیدواری کرد که در پروژه‌های پیش رو از ظرفیت بالقوه نخبگان دانشگاه بیرجند بهره گرفته شود.
در انتها، حاضرین در جلسه سوالات و مسائل خود را مطرح کردند تا از تجربیات شرکت بهیار صنعت الهام بگیرند.

آخرین ویرایش۱۱ دی ۱۴۰۲