جلسه هم اندیشی بررسی راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی دانشجویی

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۵ کد : ۲۶۶۰۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۴۷
جلسه هم اندیشی بررسی راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیر اجتماعی، مدیر دانشجویی دانشگاه، معاونت اجتماعی ناحیه بسیج دانشجویی، مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه و جمعی از کارشناسان و فعالان حوزه اجتماعی دانشگاه بیرجند در روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
جلسه هم اندیشی بررسی راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی دانشجویی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه ضمن بررسی اهم آسیب‌ها، اعضا پیرامون راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی به بحث و گفتگو پرداختند. در ابتدا دکتر فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه افزود: مصرف دخانیات یکی از بزرگترین معضلاتی است که امروزه آینده دانشجویان را نشانه گرفته و می توان ازآن به عنوان مهم ترین آسیب قشر دانشجویی نام برد. وی همچنین به اهم فعالیت های انجام گرفته در این حوزه اشاره کرد. دکتر واعظ زاده، مدیر اجتماعی دانشگاه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دانشجویی ارائه کرد و بر لزوم همکاری و هم افزایی بخش های مختلف دانشگاه تأکید کرد. دکتر واعظ زاده افزود: با توجه به نشست‌هایی که با دانشجویان خوابگاهی داشته ایم، مهم‌ترین دغدغه آن‌ها در حوزه مهارت آموزی بوده که فرصت اشتغال و سرگرمی سالم آن ها را فراهم می‌کند.
همچنین، حجة الاسلام و المسلمین جعفری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز تأکید کرد عمده آسیب‌های اجتماعی دانشگاه مشخص است و در این جلسه فقط به بیان راهکارهای کاهش این آسیب‌ها بپردازیم. ایشان همچنین نکاتی را پیرامون برخورد با افراد آسیب‌زا در فضای خوابگاه‌های دانشجویی مطرح  کرد.
در ادامه، دکتر سالاری فر، عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه، دکتر چهکندی، مدیر دانشجویی و سایر اعضای حاضر در جلسه در خصوص راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانشجویی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

آخرین ویرایش۱۳ دی ۱۴۰۲