انتصاب رئیس دانشکده فنّی شهرستان فردوس

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۵ کد : ۲۶۶۴۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۷۹
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر سجاد محمدزاده، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده فنی فردوس به مدت دوسال به سمت رئیس دانشکده فنّی شهرستان فردوس منصوب شد.
انتصاب رئیس دانشکده فنّی شهرستان فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد و شایستگی‌ها و قابلیت‌های ارزنده علمی، اخلاقی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، از تاریخ 1402/07/12به مدت دوسال به سمت رئیس دانشکده فنّی شهرستان فردوس منصوب می‌شوید. مقتضی است ضمن مطالعه دقیق سند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله دانشگاه و دانشکده، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نـامه‌هـا و دستورالعمل‌های پیوست، اقدام لازم را در راستای تحّقق اهداف سند دانشگاه اسلامی و تمّدنساز و عنایت به اصول بیانیه گام  دوم انقلاب و راهبردهای دولت انقلابی ایران قوی، مبذول نمایید.
اطمینان دارم با اتکال به خداوند سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشکده و هم‌افزایی با مسئولین دانشگاه و تعامل سازنده با دستگاه‌های ذیربط شهرسـتان، گامهای مؤّثری در مسیر تعالی و پیشرفت آن دانشکده و ترقی آموزش عالی در آن شهرستان خواهید پیمود. 
دکتر محمدزاده در سال 1395 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی برق - مخابرات از دانشگاه بیرجند دریافت کرد. وی دانشیار گروه آموزشی الکترونیک دانشکده فنی فردوس است. ایشان از 12 مهرماه جاری سرپرستی این دانشکده را عهده دار است.

{ رزومــــــه }

آخرین ویرایش۱۷ دی ۱۴۰۲