انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی برق-الکترونیک و مهندسی پزشکی

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۸ کد : ۲۶۶۴۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۸۴
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر ابوالفضل بیجاری، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی برق- الکترونیک به مدت دو سال به سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی برق-الکترونیک و مهندسی پزشکی منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی مهندسی برق-الکترونیک و مهندسی پزشکی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی رئیس دانشگاه به دکتر بیجاری آمده است؛ نظر به مراتب تعهد ، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی و با تشّکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شما، بـه مـوجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشـی، به عنوان مدیر گروه  آموزشی مهندسی برق-الکترونیک و مهندسی پزشکی به مدت دو سال منصوب می‌شوید. مقتضی است ضـمن مطالعه دقیق سـند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ساله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین نامه‌ جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم انداز و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و  فعالیت اعضای هیأت علمی اقدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر بیجاری دانشیار گروه آموزشی مهندسی برق ـ الکترونیک دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند است. وی در سال 1391 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی برق- الکترونیک از دانشگاه فردوسی مشهد کسب کرد.

{رزومــــــه}

آخرین ویرایش۱۷ دی ۱۴۰۲