برگزاری نشست مدیران هسته‌های گزینش کارکنان دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۴ کد : ۲۶۶۴۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۷
نشست مدیران هسته‌های گزینش کارکنان دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ با حضور محمدجواد مشاوری نیا،مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه بیرجند در محل وزارت علوم برگزار شد.

هسته‌های گزینش باید به صورت خردمندانه گزینش کنند

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،رئیس دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه گزینش ماهیت بازدارندگی و صیانتی دارد، گفت: هسته‌های گزینش باید به صورت خردمندانه گزینش کنند.سعید ظروفی در نشست مدیران هسته‌های گزینش کارکنان دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت علوم که در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام و شهدا و شهدای اخیر حادثه بمبگذاری گلزار شهدای کرمان و عرض تسلیت و محکوم کردن این اقدام ددمنشانه گفت: گزینش ماهیت بازدارندگی و صیانتی دارد و خاصیت آن را دارد که جو سازمانی را در کمال آرامش و آسودگی خاطر داشته باشیم.

وی افزود: این خاصیت زمانی اثرگذار است که به موقع به تعیین صلاحیت‌ها ورود کرده و اقدام کند.

رئیس دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر آنکه «در رسیدن به جامعه اسلامی و حاکمیت اسلامی موفق نمی‌شویم مگر با داشتن نیروی انسانی کارآمد» خاطرنشان کرد: هسته‌های گزینش باید به صورت خردمندانه گزینش کنند.

وی خطاب به مدیران هسته‌های گزینش کارکنان دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت علوم گفت: رسالت ما، رسالت سنگینی است. تحقق ارزش‌ها و اهداف انقلاب موفق نمی‌شود مگر با تلاش‌های شما عزیزان در حیطه گزینش.

ظروفی تصریح کرد: گزینش سرمایه عظیم و مهم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ سرمایه‌ای که راحت به دست نیامده و با تلاش‌های فراوان کسب شده و این سرمایه باید همواره حفظ و تقویت شود.

به گفته رئیس دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت علوم، یکی از شاخص‌های مدنظر که مورد تاکید هیئت عالی گزینش نیز است، وقت‌گذاری مدیران هسته‌هاست تا بتوان یک فضای آرام و ایمن برای همکاران رقم بزنیم.

وی همچنین بر لزوم تعامل بیش از گذشته با همکاران حراست، دفتر نظارت، دفتر بازرسی و تخلفات و دستگاه‌های متناظر تاکید کرد.

آخرین ویرایش۱۹ دی ۱۴۰۲