جلسه ستاد جذب دانشجویان توانمند برگزار شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۱ کد : ۲۷۰۱۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۰۹۶
جلسه ستاد جذب دانشجویان توانمند روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل سالن رسانه دانشگاه با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مسئول اجرایی ستاد جذب دانشجو، اعضای ستاد جذب و نمایندگان پردیس ها و دانشکده ها برگزار گردید.
جلسه ستاد جذب دانشجویان توانمند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه ستاد جذب دانشجویان توانمند، با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و اعضای ستاد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد خجسته ماه شعبان از خدمات ارزنده دکتر هادی صمدیه در زمان تصدی مسئول اجرایی ستاد جذب دانشجو تقدیر و تشکر نمود. ایشان بر تلاش‌های مجموعه دانشگاه در جذب دانشجو و برنامه‌ریزی هدفمند در راستای جذب دانشجویان برتر در دانشگاه بیرجند و نیز نقش گسترش مقاطع تحصیلات تکمیلی و هم چنین افزایش حضور دانشجویان نخبه و با استعداد را در فعالیت بیشتر دانشجویان و در  جذب و نگهداشت دانشجو مؤثر دانست. 
در ادامه دکتر هادی صمدیه با ارائه گزارش عملکرد ستاد جذب طی سال‌های گذشته بر ضرورت توجه به عوامل موثر بر احساس تعلق دانشجویان نسبت به دانشگاه تأکید کرد. بازنگری اساسنامه و شیوه نامه ستاد جذب از جمله محورهای پیشنهادی ایشان بود.
همچنین دکتر سمیه حمیدی، مسئول اجرایی ستاد جذب دانشجو، با معرفی طرح دکتر گنجی در راستای جذب دانش آموزان برتر به تشریح برنامه‌های پیش روی ستاد جذب پرداخت.
در پایان جلسه اعضای ستاد جذب و نمایندگان دانشکده ها به تشریح دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه برنامه‌های پیش روی ستاد جذب پرداخت.

آخرین ویرایش۲۵ بهمن ۱۴۰۲