دومین جلسه کارگروه ارتباط با صنعت و معدن برگزار شد

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۲ کد : ۲۷۰۴۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۶۹
دومین جلسه کارگروه ارتباط با صنعت و معدن با حضور مسئولین و نمایندگان ادارات و شرکت ها و صنایع استان  و اعضای هیات علمی دانشگاه در روز دوشنبه ۳۰ بهمن در سالن رسانه دانشگاه برگزار گردید.
دومین جلسه کارگروه ارتباط با صنعت و معدن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در دومین جلسه کارگروه ارتباط با صنعت و معدن، شیوه نامه برخورداری از اعتبار مالیاتی برای قراردادهای تحقیق و توسعه با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی بررسی شد.
در این نشست، دکتر اکبری، مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه درخصوص این شیوه نامه و ظرفیت‌های ایجاد شده سخن گفت. سپس هر یک از حاضرین در خصوص ابعاد این شیوه نامه و چالش ها و ظرفیت های بهره برداری از قانون جهش تولید دانش بنیان و اعتبار مالیاتی فراهم شده برای شرکت های خصوصی در قالب این قانون و شیوه نامه اجرایی ارائه شده بحث و تبادل نظر کردند. در نهایت تاکید گردید با توجه به ایجاد ظرفیت بسیار خوب در قالب این قانون و شیوه نامه، دانشگاه و مجموعه های صنعتی استان بایستی ارتباطات خود جهت شناسایی موضوعات پروژه های تحقیق و توسعه و آغاز فرآیند اجرایی کار را در دستور کار خود قرار دهند.
همچنین مقرر گردید جلسات کارگروه به صورت مرتب جهت بررسی سایر ابعاد فعالیت های مرتبط با صنعت، معدن و دانشگاه برگزار گردد.

آخرین ویرایش۰۵ اسفند ۱۴۰۲