آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۰۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۱ کد : ۲۷۰۷۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۱۷۹
آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ در استان خراسان جنوبی ،صبح جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲، با حضور ۴۵۹۷ نفر داوطلب که از این تعداد ۲۴۴۰ نفر داوطلب خانم و ۲۱۵۷ نفر آقا در ۳ حوزه اصلی دانشگاه بیرجند و شهرستان طبس و دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد. در حوزه آزمونی دانشگاه بیرجند ۳۳۹۶ داوطب در دو نوبت صبح و عصر به رقابت می‌پردازند.
آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 با حضور 3396 داوطلب شامل 1734 داوطلب زن و 1662 داوطلب مرد در حوزه‌های آزمونی دانشگاه بیرجند، شامل؛ پردیس علوم - بلوک a و b، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، پردیس علوم رفتاری، پردیس مهندسی، سالن فجر و سالن امید برگزار شد.
در نوبت صبح جمعه 3060 داوطلب زن و مرد در دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند. در نوبت عصر جمعه نیز 336 داوطلب در رشته‌های شناور به رقابت خواهند پرداخت.
همچنین داوطلبان آزمون دکتری سال 1403 در استان خراسان جنوبی عصر جمعه 4 اسفند 1402 از ساعت 15 به رقابت خواهند پرداخت. این آزمون در استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در دو حوزه آزمونی دانشگاه بیرجند با حضور 1130 داوطلب زن و مرد و حوزه آزمونی شهرستان طبس با حضور 35 داوطلب زن و مرد، جمعا به تعداد 1165 داوطلب برگزار خواهد شد. آزمون دکتری در مرکز استان خراسان جنوبی در پردیس علوم و دانشکده ادبیات دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۰۴ اسفند ۱۴۰۲