بازدید کارکنان دانشگاه از کارخانه کویر تایر

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۱ کد : ۲۷۰۹۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۲۰۳
در راستای فعالیت‌های فرهنگی، اردوهای راهیان پیشرفت، ویژه کارمندان دانشگاه بیرجند به همت پایگاه بسیج خاتم الانبیا(ص) با بازدید از کارخانه کویر تایر در روز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.
بازدید کارکنان دانشگاه از کارخانه کویر تایر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در راستای فعالیت‌های فرهنگی، اردوهای راهیان پیشرفت، به منظور آشنایی با صنعت ساخت تایر و معرفی نمونه‌ای از الگوی موفق از شعار "ما می توانیم" با حضور تعدادی از کارمندان دانشگاه بیرجند با بازدید از کارخانه کویر تایر برگزار شد.
در ابتدای این بازدید کارمندان حاضر در این اردو با حضور در مزار شهید گمنام کارخانه کویر تایر با آرمانهای شهدا و امامین شهدا تجدید میثاق کردند.
در ادامه حاضرین با حضور در سالن کنفرانس این مجموعه با چگونگی ایجاد کارخانه کویر تایر و رشد و پیشرفتهای مثال زدنی آن در طول 25 سال فعالیت آشنا شدند.
پس از آن کارمندان دانشگاه با حضور در خط تولید کارخانه و بازدید از نمایشگاه تولیدات داخلی از روند تولید و محصولات بی رقیب این شرکت بازدید کردند. کارخانه کویر تایر توانسته است با دانش بنیان نمودن تولیدات و تجهیزات خود صرفه جویی ارزی مؤثری را برای اقتصاد کشور به ارمغان آورد.

آخرین ویرایش۰۸ اسفند ۱۴۰۲