درخشش دانشگاه بیرجند در جشنواره جایزه ملی ثریا؛

دانشگاه بیرجند برگزیده کشور در جذب دانشجویان بین‌الملل

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۸ کد : ۲۷۱۵۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۹۵
دومین جشنواره ملی ثریا با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان با تقدیر از دانشگاه‌های برتر کشور در حوزه پذیرش و جذب دانشجویان بین المللی به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد. در این جشنواره دانشگاه بیرجند به دو عنوان برتر کشور دست یافت.
دانشگاه بیرجند برگزیده کشور در جذب دانشجویان بین‌الملل

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جشنواره ملی ثریا با حضور مقامات عالی کشوری از جمله وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر کشور، سفرای کشورهای مختلف، رؤسا، معاونین و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها، روسای مراکز آزفا، روسای مراکز کنسولی، روسای مراکز جذب دانشجویان بین‌الملل و جمعی از دانشجویان بین‌المللی شاغل به تحصیل در ایران برگزار شد. در این مراسم دانشگاه بیرجند به مقام دانشگاه برتر کشور در بخش تارنمای برتر بین الملل در حوزه جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی دربین دانشگاه‌های کشور دست یافت.
همچنین اداره امور کنسولی دانشگاه‌ بیرجند نیز به عنوان اداره کنسولی برتر دانشگاه‌های کشور معرفی شد. در این آئین لوح تقدیر عناوین کسب شده به دکتر حسین نویدی‌نیا، رئیس دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه و علیرضا معصومی رئیس اداره امور کنسولی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی اهدا شد.

 

آخرین ویرایش۱۶ اسفند ۱۴۰۲