در حوزه ریاست انجام شد:

انتصاب رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بیرجند

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۸ کد : ۲۸۰۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۶۱۸
انتصاب رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بیرجند

دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، طی ابلاغی دکتر مجید کلاته بجدی را به سمت رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه به مدت دو سال منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در جلسه ای که به این منظور در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه ظهر امروز 7 اردیبهشت ماه 98 با حضور ریاست دانشگاه، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون و مدیر امور آموزشی دانشگاه، مدیر روابط عمومی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار گردید، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مجید کلاته بجدی را به سمت رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه منصوب کرد.

دکتر خامسان رئیس دانشگاه بیرجند در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از زحمات دکتر حمیدرضا ناصری در مدت تصدی این سمت تشکر و قدردانی نمود و برای دکتر مجید کلاته بجدی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بستر و فضایی مناسب برای دانشجویان شاهد و ایثارگر باید فراهم شود تا بتوانند راه پدران خود را ادامه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ضمن تشکر از خدمات دکتر ناصری از حسن انتخاب دکتر خامسان برای این مسئولیت تشکر کرد و دکتر کلاته بجدی را فردی پژوهشگر و دلسوز معرفی نمود. وی به معرفی جایگاه و نقش دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه و جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان های فرهنگی باید کار فرهنگی انجام دهند تا اعتماد به نفس این دانشجویان افزایش پیدا کند.

شایان ذکر است دکتر خامسان در نامه جداگانه ای از خدمات ارزنده و تلاش های مجدانه و مثمرثمر دکتر حمیدرضا ناصری رئیس قبلی گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

دکتر مجید کلاته بجدی عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند و استادیار دانشکده علوم- گروه آموزشی شیمی و دارای دکتری تخصصی شیمی تجزیه از دانشگاه خوارزمی می باشد.

چاپ 15 مقاله ISI و ارائه 5 مقاله در همایش های ملی و بین المللی از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان می باشد.

از سوابق اجرایی وی می توان به معاون گروه شیمی، عضو شورای نخبگان شاهد و ایثارگران و عضو شورای معتمدین معین فرماندار اشاره کرد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸