برگزاری کارگاه اعتبار مالیاتی طرح‌های تحقیق و توسعه در دانشگاه بیرجند

۰۶ آبان ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۵ کد : ۲۹۰۸۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۶
کارگاه "اعتبار مالیاتی طرح‌های تحقیق و توسعه" روز شنبه ۵ آبان ماه در دانشگاه بیرجند برگزار شد. دکتر باقری به صورت وبینار سخنرانی کرد و دکتر اکبری و دکتر خراشادی‌زاده به همراه نمایندگانی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز حضور داشتند.
برگزاری کارگاه اعتبار مالیاتی طرح‌های تحقیق و توسعه در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، روز شنبه ۵ آبان ماه، کارگاه "اعتبار مالیاتی طرح‌های تحقیق و توسعه" با سخنرانی دکتر باقری، عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، به صورت وبینار در سالن بشارت دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این جلسه، دکتر اکبری، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه بیرجند، و دکتر خراشادیزاده، معاون پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، به همراه نمایندگانی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور دانشگاه و پارک علم و فناوری حضور داشتند.

این کارگاه با هدف بهره‌برداری از قانون جهش تولید دانش‌بنیان برگزار شد و در طول آن، مواد ۱۳ و ۱۱ این قانون و ظرفیت اعتبار مالیاتی در نظر گرفته شده برای طرح‌های تحقیق و توسعه مورد بررسی قرار گرفت. در پایان، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم کرد تا ابهامات خود را برطرف کنند و به تبادل نظر بپردازند.

کلید واژه ها: اعتبار مالیاتی طرح‌های تحقیق و توسعه قانون جهش تولید دانش‌بنیان شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۴۰۳