در دانشکده هنر انجام شد:

برگزاری آیین گرامیداشت مقام معلم

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰ کد : ۲۹۰۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۹۰۷
مراسم گرامیداشت مقام معلم همزمان با آغاز دهه سرآمدی آموزش امروز دوشنبه ۹ اردیبهشت۹۸ در سالن همایش های شهید بهشتی پردیس شهداء برگزار شد.
برگزاری آیین گرامیداشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور رئیس دانشگاه بیرجند و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی و جمعی از اعضای هیأت علمی  و دانشجویان دانشکده هنر برگزار شد.

دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند ضمن تبریک و گرامیداشت مقام معلم، از همکاری های سازمان صنعت، معدن و تجارت با دانشگاه بیرجند تقدیر کرد و با توجه به ضرورت ارتباط صنعت و دانشگاه بر افزایش ارتباط بین دانشگاه بیرجند و سازمان صنعت و معدن تاکید کرد.

رئیس دانشگاه بیرجند در ادامه به موضوع مورد بحث در بین دانشجویان در مورد آیین نامه جدید وزارت علوم مبنی بر دریافت هزینه بابت اخذ مجدد یک درس  و عدم پرداخت وام های دانشجویی اشاره کرد و گفت: این آیین نامه در اغلب دانشگاه ها اجرا می شود و تغییر آن منوط به تصمیم وزارت علوم است که این مسأله صبح امروز با نماینده مردم بیرجند در مجلس مطرح شد تا در فراکسیون آموزش مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در مورد وام های دانشجویی نیز با بیان اینکه این وام ها به صورت متمرکز از تهران واریز می‌شود، افزود: دانشگاه بیرجند پیگیری های لازم را جهت پرداخت وام ها انجام می دهد.

داوود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ضمن گرامی داشت مقام معلم به بیان خدمات و ظرفیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پرداخت و بر ضرورت افزایش ارتباط بین این سازمان و دانشگاه بیرجند تاکید کرد.

در ادامه این مراسم از دانشجویان برگزیده در المپیاد کشوری فرش و المپیاد علمی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸