برگزاری مراسم گرامیداشت روز روانشناس و مشاور در دانشگاه بیرجند

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۰ کد : ۳۰۰۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۱۴
مراسم گرامیداشت روز روانشناس و مشاور با همکاری دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، دانشگاه پیام نور ، سازمان نظام رونشناسی و مشاوره و سازمان بهزیستی امروز ۱۴ اردیبهشت در تالار ولایت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مراسم گرامیداشت روز روانشناس و مشاوره در جمعی دانشجویان و استادان با حضور مسئولان دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، دانشگاه پیام نور ، سازمان نظام رونشناسی و مشاوره و سازمان بهزیستی برگزار شد.

دکتر احمد خامسان رئیس دانمشگاه بیرجند ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور به حاضران در جلسه از سطح بالای کیفی و کمی مرکز مشاوره و درمان دانشگاه یرجند نسبت به سایر دانشگاه های کشور گفت و افزود که این مهم نشان توجه خاص مسئولان دانشگاه و استان در 10 سال اخیر به امر روانشناسی می باشد. وی در ادامه توصیه ای به دانشجویان روانشاسی کرد و شخصیت و دانش و مهارت سه رکن اساسی در این رشته است که اگر کسی این سه را در خود داشته باشد هیج وقت بیکار نمی شود.

علی عرب نژاد رئیس سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با تبریک روز روانشناس و مشاور، توجه به روح و روان را همانند توجه به جسم مهم و قابل اهمیت دانست و افزود که جامعه روز به روز  به سمت توجه به نیاز روحی پیش می رود.

در ادامه مراسم نیز از از  پیشکسوتان عرصه روانشناسی و مشاوره تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸