معارفه رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه بیرجند

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۳ کد : ۳۰۱۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۷۲۱
معارفه رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه بیرجند

طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر میترا راستگو مقدم به سمت رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، آئین معارفه رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی ظهر امروز 14 اردیبهشت 98 در محل سالن جلسات مرکز مشاوره و درمان دانشگاه برگزار شد. دکتر خامسان در این مراسم با اشاره به تکمیل صد درصدی این مرکز گفت: از این پس در این مرکز باید به انجام پروژه های تحقیقاتی پرداخته شود. رئیس دانشگاه بیرجند در بخش دیگری از سخنان خود به تفکیک مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره و درمان اشاره نمود. همچنین دکتر سالاری فر نیز از تمامی افرادی که در رشد و شکوفایی این مرکز تلاش کرده اند قدردانی کرد.
شایان ذکر است در بخشی از این ابلاغ آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و اجرایی سرکارعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه منصوب می شوید.
دکتر میترا راستگو مقدم استادیار دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه و دارای مدرک دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی از دانشگاه الزهرا (س) می باشد.
چاپ بیش از 7 مقاله علمی- پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی، ارائه بیش از 7 مقاله و سخنرانی در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی، راهنمایی بیش از 30 عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد، مشاوره بیش از 35 پایان نامه کارشناسی ارشد، مجری یک طرح استانی و همکاری در 7 طرح خارج دانشگاهی از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان می باشد.
از سوابق اجرایی ایشان می توان به سرپرست دانشگاه فرهنگیان و مدیر گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اشاره کرد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸