برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان موزه های دانشگاه های استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۶ کد : ۳۰۲۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۰۸۲
نخستین نشست هم اندیشی مسئولان موزه های دانشگاه های استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی به میزبانی موزه دانشگاه فردوسی مشهد، روز پنج شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه و همزمان با اولین سالگرد تاسیس موزه دانشگاه فردوسی، در باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، از اهداف این نشست می توان به آشنایی با ساختار تشکیلاتی موزه دانشگاه فردوسی مشهد، هم فکری و همکاری برای تاسیس موزه های دیگر دانشگاه های سه استان و نیز بررسی امکان همکاریهای مشترک اشاره کرد.
دکتر محمد امین ناصح مشاور و دستیار رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده دانشگاه بیرجند و مسئولان موزه دانشگاه های سبزوار، نیشابور، دانشگاه فرهنگیان و همچنین دو نماینده از موزه جانورشناسی و موزه زمین شناسی دانشگاه فردوسی مشهد در این نشست شرکت داشتند.
بازدید از موزه دانشگاه فردوسی، موزه جانورشناسی، موزه زمین شناسی و همچنین موزه کنسولگری جمهوری پاکستان در مشهد از برنامه های این نشست یک روزه بود.
لازم به ذکر است حاضران در این همایش پس از تبادل آرا و نظرات، مقرر کردند این نشست ها به صورت منظم و هر فصل در یکی از دانشگاه های شرکت کننده برگزار شود.
همچنین در این مراسم دکتر ناصح نماینده دانشگاه بیرجند به رسم یادبود هدیه ای از سوی دانشگاه بیرجند به موزه مفاخر دانشگاه فردوسی مشهد اهدا کرد.

آخرین ویرایش۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸