معرفی برترین ها در بخش آموزشی جشنواره مثبت دانشجو

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۷ کد : ۳۰۷۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۲۷۵
جشنواره مثبت دانشجو در چهار بخش کارآفرینی، آموزشی، فرهنگی و مذهبی و کار تشکیلاتی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
معرفی برترین ها در بخش آموزشی جشنواره مثبت دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، سید مجتبی حسینی مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اعلام این مطلب گفت: در جشنواره مثبت دانشجو 500 دانشجو در قالب 141 گروه حضور داشتند.
مدیر اجرایی دفتر نهاد شرکت کنندگان در بخش آموزشی را 25  گروه ذکر کرد و اظهار داشت: در پی ارزیابی انجام شده از گروه های شرکت کننده در بخش آموزشی جشنواره مثبت دانشجو،گروه سجاد رضایی باکسب بالاترین امتیاز عنوان برتر بخش آموزشی جشنواره را از آن خود کرد.
وی در توضیح بخش آموزشی جشنواره بیان کرد: هر مربی (دانشجوی معدل الف) 3تا 5 نفررا در زمینه آموزش دروس تحصیلی به مدت یکماه تحت پوشش قرار داده است و جایزه مربی گروه مبلغ 10 میلیون ریال و هر نفر از سایر افراد زیر مجموعه  گروه یک میلیون ریال خواهد بود.
حسینی گفت: در بخش کارآفرینی هر دانشجو کارآفرین 5 دانشجو را زیر نظر قرار داده و به آنها آموزش می دهد و حوزه کارتشکیلاتی شامل گذراندن سیر مطالعاتی، آزمون، کارگاه آموزشی وبرگزاری کرسی آزاد اندیشی است. بخش فرهنگی و مذهبی دانشجویانی که در بخش های صوت، لحن و تجوید دارای توانمندی هستند به دیگر دانشجویان آموزش می دهند و یا دانشجویان با حفظ جز 29 قرآن مجید در این بخش از آزمون به رقابت می پردازند.

 

آخرین ویرایش۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸