دیدار اعضای شورای صنفی دانشجویان با رئیس دانشگاه بیرجند

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۱ کد : ۳۱۱۲ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۵۲۵
اعضای شورای صنفی دانشجویان امروز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸ در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه با دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند دیدار کردند.
دیدار اعضای شورای صنفی دانشجویان با رئیس دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این جلسه که با حضور دکتر محسن خورشیدزاده معاون دانشجویی، دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، علیرضا منصوری مدیر دانشجویی برگزار شد، دکتر خامسان با ذکر اقدامات صورت پذیرفته در حوزه دانشجویی گفت: ایجاد سلف مکمل و افزایش ظرفیت آن، محوطه سازی و ایجاد فضای سبز بخشی از اقدامات رفاهی انجام شده می باشد.
رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به تصویب ایجاد بوفه در دانشکده های مهندسی و ادبیات و علوم انسانی و رایزنی جهت دریافت دو دستگاه اتوبوس برای ایجاد کافه کتاب اظهار داشت: راه اندازی مجتمع بازی های سالم و مرکز تفریحی از برنامه های پیش رو است.
دکتر خامسان درباره بخشنامه وزارتی پرداخت شهریه برای دروسی که مجدد انتخاب شوند گفت: این موضوع فعلا متوقف شده است و دانشگاه درحال پیگیری لغو  این بخشنامه از سوی وزارت می باشد.
شرافتی عضو شورای صنفی دانشجویان ایجاد همدلی بین دانشجویان و مسئولان دانشگاه را از وظایف شورای صنفی برشمرد و درخواست های خود را شامل برقراری تاکسی خطی برای پردیس دانشگاه، پرداخت یارانه برای کارت های اتوبوسرانی، برقراری سرویسهای بیشتر برای پردیس امیرآباد و خوابگاه توحید، تغییر مسیر سرویس های پردیس شوکت آباد اعلام کرد.
در ادامه حاضران در جلسه با توضیح پیگیری صورت گرفته برای تاکسی های خطی و عدم استقبال شرکت خصوصی حمل و نقل برای در اختیار گذاشتن تعداد بیشتر اتوبوس در مسیرهای خوابگاه توحید و پردیس امیرآباد بر تلاش مجموعه دانشگاه برای ایجاد فضای مناسب تفریحی و محیط فیزیکی شاداب تر تأکید نمودند.

آخرین ویرایش۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸