انتصاب دکتر محمدعلی بهدانی به عنوان عضو حقیقی شورای دانشگاه بیرجند

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰ کد : ۳۲۱۲ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۹۲۴
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، طی حکمی دکتر محمد علی بهدانی را به مدت یکسال به عنوان عضو حقیقی شورای دانشگاه منصوب کرد.
انتصاب دکتر محمدعلی بهدانی به عنوان عضو حقیقی شورای دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این حکم آمده است:  به استناد آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری (بند 4 از ترکیب شورای مؤسسه) و با توجه به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به مدت یک سال به عنوان عضو حقیقی شورای دانشگاه منصوب می شوید. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزندهای خواهید بود.

دکتر محمدعلی بهدانی استاد دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه آموزش زراعت دانشکده کشاورزی و دارای مدرک دکتری تخصصی زراعت- اکولوژی گیاهان زراعی از دانشگاه فردوسی می باشد.

چاپ 59 مقاله علمی- پژوهشی و 15 مقاله ISI در مجلات معتبر علمی، ارائه 100 مقاله در همایش ها و کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی، تالیف و ترجمه 7 عنوان کتاب، انجام 21 طرح داخل و خارج دانشگاهی، استاد راهنما و مشاوره بیش از 55 پایان نامه و رساله دکتری، پژوهشگر برتر دانشگاه در سال های 1378، 1391، 1396 و 1397 و پژوهشگر برتر استان در سال 1396 و 1391 از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان می باشد.

از سوابق اجرایی وی می توان به مدیر امور پژوهشی دانشگاه، مدیر امور دانشجویی دانشگاه، رئیس دانشکده کشاورزی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، مدیر گروه پژوهشی زعفران، عضو شورای نظارت و ارزیابی استان، عضو کمیسیون تخصصی هیات ممیزه دانشگاه و سردبیر و مدیر مسئول نشریه علمی پژوهش های زعفران اشاره کرد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸