انتصاب دکتر محمود حاجیانی به سمت سرپرست مدیریت گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۰ کد : ۳۲۵۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۵۸۸
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، طی ابلاغی دکتر محمود جاحیانی را به سمت سرپرست مدیریت گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه بیرجند منصوب کرد.
انتصاب دکتر محمود حاجیانی به سمت سرپرست مدیریت گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ دکتر حاجیانی آمده است:

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست مدیریت گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست منصوب می شوید.

در این راستا، شرح وظایف و رئوس انتظارات دانشگاه بر اساس سند چشم انداز و مصوب هیأت امنا، به پیوست جهت آگاهی و برنامه‏ ریزی مناسب برای اجرا تقدیم می گردد.

دکتر محمود حاجیانی استادیار دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه محیط زیست دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و دارای مدرک دکتری عمران- آب و محیط زیست از دانشگاه استرالیا می باشد.

چاپ 8 مقاله علمی- پژوهشی و ISI، ارائه 12 مقاله در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی، انجام یک طرح داخلی اختتام یافته و استاد نمونه آموزشی سال 97 از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان می باشد.

از سوابق اجرایی وی می توان به مدیر گروهی محیط زیست دانشگاه، معاون گروه محیط زیست، عضو تخصصی شورای آموزشی گروه محیط زیست و مسئول کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست اشاره کرد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸