انتصاب دکتر محسن پوررضا بیلندی به عنوان همکار کارگروه هیدرولوژی و منابع آب

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰ کد : ۳۲۶۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۷۹۵
طی حکمی محمود نیلی احمدآبادی رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها، دکتر محسن پوررضا بیلندی عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند را به عنوان همکار کارگروه هیدرولوژی و منابع آب منصوب کرد.
انتصاب دکتر محسن پوررضا بیلندی به عنوان همکار کارگروه هیدرولوژی و منابع آب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در حکم صادر شده آمده است:

با عنایت به حکم شماره 6891 مورخ 98/01/27 رئیس جمهور محترم مبنی بر تشکیل «هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها» و بنا بر پیشنهاد دکتر بهرام ثقفیان رئیس کارگروه هیدرولوژی و منابع آب، به موجب این حکم به عنوان همکار کارگروه هیدرولوژی و منابع آب هیات مذکور منصوب می شوید. انتظار دارد با توجه به سوابق علمی و اجرایی ارزنده خود، کارگروه را در تهیه گزارشی مستند و دقیق از سیلاب های سال 1398 در کشور یاری نموده تا پس از تلفیق با گزارش سایر کارگروه ها به استحضار ریاست محترم جمهور و ملت شریف ایران رسانده شود.

دکتر محسن پوررضا بیلندی دانشیار دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی و دارای مدرک دکتری تخصصی گرایش هیدرولوژی می باشد.

چاپ 41 مقاله علمی- پژوهشی در مجلات معتبر علمی داخل و خارج کشور، ارائه 24 مقاله در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی، راهنمایی و مشاوره 13 پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری و انجام 5 طرح پژوهشی اختتام یافته داخلی و خارجی از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان می باشد.

از سوابق اجرایی وی می توان به عضویت در انجمن ژئوفیزیک آمریکا و مسئول هسته کارآفرینی دانشکده کشاورزی اشاره کرد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸