انتخاب دکتر محمد بهنام فر به عنوان عضو قطب علمی شاهنامه و فردوسی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۳ کد : ۳۳۰۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۸۶۴
طی ابلاغی از سوی دکتر منصور غلامی وزیر علوم، فناوری و تحقیقات، دکتر محمد بهنام فر استاد دانشگاه بیرجند عضو قطب علمی شاهنامه و فردوسی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر محمد بهنام فر عضو هیات علمی گروه آموزشی ادبیات و زبان فارسی دانشگاه بیرجند را به عنوان یکی از اعضای قطب علمی شاهنامه و فردوسی کشور منصوب کرد.
در بخشی از این ابلاغ شرح انتظارات از قطب علمی شاهنامه و فردوسی بدین صورت آمده است: در چهار چوب اسناد بالادستی اولویت های مصوب نقشه جامع علمی و شورای عالی عتف و نیز هماهنگ با معاونت پژوهش و فناوری وزارت متبوع فعالیت کنند.
توسعه کار جمعی و انجام فعالیت های مشترک با دانشمندان و نخبگان داخلی و خارجی را برای تحقق برنامه های حود مورد توجه قرار دهند.
علاوه بر حرکت در مرزهای دانش به موضوعات بنیادی و مورد تاکید کشور بپردازند به گونه ای که دستاوردهای مشخصی در کارنامه عملکرد خود به جامعه عرضه کنند.
با رصد علم و و فناوری و نیز آینده پژوهی در زمینه تخصصی مربوطه، به مثابه مرجع علمی، به دنبال نوآوری و فناوری های پیشرفته و مرزشکنی علمی باشند.

رزومه دکتر محمد بهنام فر 

 

 

آخرین ویرایش۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸