برگزاری آئین تودیع و معارفه سرپرست امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه بیرجند

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۳۳۵۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۳۶۱
طی ابلاغی از دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، مهندس علی یعقوبی به عنوان سرپرست امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه بیرجند منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، آیین تکریم و معارفه سرپرست امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه بیرجند ، با حضور دکتر سیدوحید اسلامی معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند و جمعی از مدیران حوزه اداری مالی و امور فنی و نظارت طرح های عمرانی امروز سه شنبه 31  اردیبهشت  ۱۳۹۸ در محل حوزه معاونت اداری مالی دانشگاه برگزار شد و  مهندس علی یعقوبی به عنوان سرپرست امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه معرفی شد.

دکتر اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مهندس حسن کاظمی بابت تلاش وی در مدت تصدی مسئولیت امور فنی و نظارت طرح های عمرانی برای مهندس علی یعقوبی آرزوی توفیق کرد.

مهندس حسن کاظمی ضمن بیان فعالیت ها و طرح های انجام شده در زمان مسئولیت خود، به مهندس یعقوبی مسئولیت جدید را تبریک گفت.

مهندس یعقوبی نیز ضمن تشکر از اعتماد دکتر خامسان برای تصدی این مسئولیت گفت: انشالله که بتوانم برای دانشگاه کاری انجام دهم.

گفتنی است دکترخامسان رئیس دانشگاه بیرجند در نامه هایی جداگانه با استعفای حسن کاظمی موافقت نمود و مهندس علی یعقوبی را به عنوان سرپرست امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه منصوب کرد.

مهندس یعقوبی سابقه 11سال خدمت در دانشگاه بیرجند را در کارنامه خود دارد و دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران و در حال حاضردانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی ساخت و مدیریت پروژه است .

 

آخرین ویرایش۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸