جدول لینک (آدرس) اینترنتی اتاق مصاحبه جهت شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی دانشگاه بیرجند

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲ کد : ۹۸۵۹ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۵۱۱۲

 

ضمن تبریک مجدد به دعوت شدگان مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی، فایل جدول لینک (آدرس) اتاق مصاحبه و اتاق انتظار و فایل راهنمای راهنمای استفاده از نرم افزار Adobe connect و نحوه ورود به اتاق مصاحبه در ادامه بارگذاری شده است. لذا دواطلبان با استفاده از لینک (آدرس) اینترنتی جلسه مصاحبه و مطالعه دقیق موارد ذیل، در روز مصاحبه وارد محیط مجازی جسله مصاحبه شوند.

 

قابل توجه داوطلبان گرامی:

  • طبق شیوه نامه مصاحبه که در اطلاعیه ثبت نام اطلاع رسانی شده بود، ساعت تخمینی آمادگی داوطلب برای ورود به جلسه (اتاق) مصاحبه توسط مدیرگروه تعیین شده و یک روز قبل از جلسه مصاحبه، توسط کارشناس گروه به داوطلب از طریق تماس تلفنی (تلفنهای ثبت شده در فرم ثبت نام) اطلاع داده می شود.
  • داوطلب هر رشته-گرایش می بایست با استفاده از لینک (آدرس) اتاق مصاحبه (مطابق جدول زیر) و با اجازه رئیس جلسه مصاحبه، وارد جلسه مجازی مصاحبه شود.
  • برای هر رشته-گرایش مطابق جدول زیر، یک "اتاق انتظار" درنظر گرفته شده است که دواطلب می بایست حداقل 15 دقیقه قبل از زمان تعیین شده جهت ورود به اتاق مصاحبه، وارد "اتاق انتظار" شده و در آنجا منتظر بماند تا اجازه ورود به "اتاق مصاحبه" توسط رئیس جلسه داده شود.
  • داوطلب می بایست حتما قبل از برگزاری جلسه مصاحبه، شیوه نامه مصاحبه را به دقت مطالعه نموده و تمام ضوابط این شیوه نامه را در عین برگزاری جلسه مصاحبه رعایت نماید.
  • داوطلب حتما فایل راهنمای استفاده از نرم افزار Adobe connect و نحوه ورود به اتاق مصاحبه (مطابق فایل زیر) را با دقت، قبل از جلسه مصاحبه مطالعه نماید.

 

 

آخرین ویرایش۲۹ شهریور ۱۳۹۹