سامانه پشتیبانی فناوری اطلاعات
سامانه پشتیبانی فناوری اطلاعات (HelpDesk) جهت تسریع و تسهیل ارتباط کارمندان و اعضای هیات علمی با واحد پشتیبانی فناوری اطلاعات توسط تیم توسعه نرم افزار، طراحی و پیاده سازی شده است. از مزایای این سامانه، کاهش تماس های تلفنی با مجموعه فناوری اطلاعات، امکان مراجعه کاربران به سوابق درخواست های قبلی و امکان مانیتورینگ و نظارت مدیر مجموعه بر فعالیت تیم پشتیبانی می باشد.
در حال حاضر امکان استفاده از این سامانه برای تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه از طریق آدرس ticket.birjand.ac.ir فراهم می باشد.