شرح وظایف:
وظایف مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه:
- برنامه ریزی و مدیریت دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه
- اداره کلیه امور آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه با هماهنگی معاونت آموزشی دانشگاه
- اصلاح و تدوین آییننامهها، شیوهنامهها، دستورالعملهای دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه
- نظارت بر اجرای مقررات و آئین نامه های آموزشی دورههای تحصیلات تکمیلی
- نظارت بر حسن اجرای برنامه ها و فعالیتهای آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی و ارزیابی آنها
- تشکیل و تنظیم دستور جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
- اجرای مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
- پیگیری امور مرتبط به امور فرصت تحقیقاتی دانشجویان دکتری
- نظارت بر اعلام ظرفیتهای کارشناسی ارشد و دکترا و ورود آنها در پرتال سازمان سنجش
وظایف شورای تحصیلات تکمیلی:
- همکاری با مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در جهت ایجاد زمینه های اجرایی مصوبات شورای دانشگاه، تصمیمات هیئت رئیسه و آئین نامه ها و برنامه های مصوب
- برنامه های آموزشی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری
- بررسی آئین نامه های تحصیلات تکمیلی و اظهار نظر درباره آنها
- پیشنهاد طرح های مناسب آموزشی غیر رسمی کوتاه مدت و بلند مدت به شورای دانشگاه
- برآورد ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید در دوره های تحصیلات تکمیلی و ارائه آن به شورای دانشگاه
- بررسی و اظهار نظر درباره مسائلی که توسط شورای دانشگاه یا مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه به شورا ارجاع می شود.