برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت جلسات اداری
در این کارگاه به موضوعات مدیریت جلسات اداری با تکنیک های فن بیان و ارائه مطلب در جمع اشاره گردید. همچنین بیان شد که عملا هر جلسه کاری چند پارامتر در آن باید باشد و هر کدام ها که باشد نشان تقویت در آن است از قبیل: گردآوری ایده ها، اتخاذ تصمیمات سازنده، اشتراک اطلاعات، هماهنگی وظایف و پروژه ها، ایجاد مسیرهای جدید و توسعه مسیرهای موجود، ایجاد دیدگاه های مشترک، استخراج موثر استعدادها، مهارت ها و تجربیات افراد. در جلسه، گردهمایی، هم اندیشی، هم افزایی به این پارامتر ها نیاز هست از قبیل: هدف یا نتایج روشن با تعیین کارکرد جلسه، اطلاعات ورودی، طوفان فکری، تصمیم گیری.
همچنین به نکات موردنیاز در پیش از جلسات، دستور جلسه و... نیز اشاره نمودند. و بیان کردند که راهبر جلسه کسی است که اصول جلسه را کامل بلد باشد و سربزنگاه و با قاطعیت و محترمانه جلسه را بتواند اداره کند. به اصول زمان و مزیت های فیزیکی و اصول MIND MAP و اصول جمع بندی مناسب، اصول ساختار و مدل مناسب PODS نیز اشاره نمودند.