معرفی گروه و شرح وظایف
– جمع آوری اطلاعات جهت تنظیم بودجه تفصیلی سالانه دانشگاه وتلخیص اطلاعات ذیربط با نظارت مافوق
-تکمیل اطلاعات مربوط به فرمهای بودجه پیشنهادی سالانه دانشگاه اعم از بودجه هزینه ای ،تملک داراییهای سرمایه ای ،اقتصادی و ...
- تکمیل فرمهای اصلاحیه بودجهتفصیلی با نظارت مافوق
- تنظیم جداول توزیع اعتبارات دانشگاه در قالب برنامه های مصوب اعم از بودجه هزینه ای،تملک دارائیهای سرمایه ای
- تهیه جداول اعتبارات دانشگاه براساس تنخواه دریافتی جهت ارسال به مدیریت مالی دانشگاه
-انجام امور مربوطه به مکانیزه نمودن سیستم بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد
-پیش بینی درآمد و برآورد هزینه فعالیت ها،طرحها و برنامه ها
- ارائه نظرات کارشناسی در خصوص نحوه استفاده از منابع در برنامه های دانشگاه
- پاسخگوئی و اظهار نظر کارشناسی در رابطه با سوالات مطرح شده مربوط به بودجه دانشگاه
- ارتباط کاری مستمر با کارشناسان بودجه وزارت متبوع و سایر ارگانهای ذیربط بصورت حضوری یا تلفنی
- مراقبت در حفظ ونگهداری اسناد و پرونده های ذیربط
- همکاری لازم با سایر کارشناسان و همکاران درزمینه شغلی در محیط کار
- رعایت کامل بخشنامه ها ،دستورالعمها و آیین نامه های ذیربط
- شرکت در جلسات، کمیسیونها و سمینارها در صورت نیاز
- شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی
- تهیه نمودار وآمارهای مورد نیاز و تجزیه وتحلیل آنها در حوزه کاری ذیربط
- انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق
-گزارش به مسئول مافوق